ثبت نام تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از ویروس کرونا

قابل توجه صاحبان کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا

در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه “کارا “فراهم نموده است. کلیه صاحبان واحدهای کسب و کار خصوصی و تعاونی مشمول طرح (کارفرمایی و خویش فرمایی) که در رسته های ۱۴ گانه مصوب فعال بوده و دارای کد بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی هستند، و مبادرت به حفظ اشتغال موجود نموده اند، مشمول این تسهیلات هستند. از کارفرمایان و خویش فرمایان مشمول که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند، دعوت می شود با مطالعه و بررسی شرایط و ضوابط اعلامی ، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند آن در این سامانه اقدام نمایند.

یادآوری :

۱٫ واحدهای مشمول، باید لیست بیمه شاغلین مربوط به اسفندماه ۹۸ را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده باشند.

۲٫ در پرداخت تسهیلات، اولویت با واحدهایی است که لیست بیمه شاغلین مربوط به فروردین ۹۹ را تا پایان اردیبهشت ۹۹ به سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده باشند.

۳٫ در صورتی که شاغل واحدهای مشمول از مقرری بیمه بیکاری در ماه های فروردین ، اردیبهشت و خرداد ۹۹ استفاده نماید مشمول بهره مندی از این تسهیلات نخواهد شد.

۴٫ ثبت نام در این سایت هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نمی کند.

مطالعه دقیق قوانین و مقررات از الزامات اصلی ثبت نام در سامانه می باشد. عدم آگاهی از قوانین، مقررات و بخشنامه ها و پیامدهای احتمالی ناشی از عدم آگاهی برعهده شخص متقاضی می باشد.

فرم ثبت نام تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از ویروش کرونا کافی نت باران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.