آگهی استخدامی آتش نشانی در شهرداری استانها

تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری های سراسر کشور

تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری های سراسر کشور

تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری های سراسر کشور

آگهی استخدامی آتش نشانی در شهرداری استانها

به استناد سهمیه استخدامی شماره ۷۱۱۳۰۴ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز شماره ۲۲۵۷ مورخ ۹۸/۱/۲۵ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری های سراسر کشور، آزمون استخدامی کتبی و عملی برای انتخاب افراد واجد شرایط بر اساس مندرجات این دفترچه راهنما برگزار میگردد.

> شرایط عمومی داوطلبان

۱ .داشتن تابعیت ایران
۲ .دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی غیرپزشکی
۳ .دارا بودن مدرک تحصیلی طبق جدول شرایط احراز رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدامی
۴ .عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵ .نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
۶ .نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷ .داشتن سلامت جسمانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام میشود(طبق تأئید مراجع پزشکی)
۸ .اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰ .به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت یا بازنشسته باشند.

> شرایط اختصاصی داوطلبان

۱ .دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای متقاضیان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین و دارا بودن گواهینامه پایه دو یا پایه سه برای متقاضیان رشته شغلی آتشنشان و کاردان آتشنشان در زمان ثبت نام
۲ .دارا بودن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال سن با مدرک تحصیلی دیپلم و فوقدیپلم، داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال سن با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر
تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، به استناد تبصره ۲ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، از شرط حداکثر سن معاف میباشند. سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، بر اساس تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایندهای استخدام حذف خواهند شد.
تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر در بند ۲ اضافه خواهد شد:
– پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

> مدت خدمت ضرورت

– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها

تذکر (۱) : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی میباشد.

تذکر (۲) : ملاک عمل برای زمان دریافت کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی، آخرین روز ثبتنام میباشد.

تذکر (۳) : ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، روز شروع ثبت نام آزمون میباشد.

> مواد آزمون

الف- مواد آزمون عمومی مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از :

۱ .فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
۲ .ریاضی و آمار مقدماتی
۳ .زبان و ادبیات فارسی
۴ .معارف اسلامی
۵ .زبان انگلیسی عمومی
۶ .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷ .هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب- مواد آزمون تخصصی

۱ .مدیریت بحران
۲ .ایمنی حوادث و آتش سوزی
۳ .پیشگیری از بروز و گسترش حریق
۴ .آئیننامههای حفاظت فنی و بهداشت کار(HSE)
تذکر ۱ : سطح سوالات به تناسب شغل انتخابی داوطلبین خواهد بود.
تذکر ۲ : کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (۱) می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

> امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) سهمیه ایثارگران: در اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ۳۰ درصد از سهمیه های مشخص شده در هر استان به شرح ذیل به استخدام ایثارگران تعلق می گیرد : ۱ ) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (۲۵) درصد شامل:

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
خواهر و برادر شهید

تبصره : کسب حد نصاب نمره آزمون علمی برای مشمولین این بند الزامی نمیباشد.

۲ ) ایثارگران سهمیه پنج (۵) درصد شامل:

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکرات:

۱ .مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :
– معاونت نیروی انسانی هر یک از ردههای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
– معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
– معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

تبصره : سه چهارم مدت خدمت موظف در جبهه(کادر ثابت یا وظیفه) نیز با تأیید مراجع ذیصلاح از نظر شرط سنی به عنوان خدمت داوطلبانه محسوب خواهد شد.

۲ .در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران و براساس ضوابط تعیین شده توسط بنیاد یاد شده صورت خواهد پذیرفت.

۳ .بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در آگهی استخدام مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است. داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور  صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.

۴ .ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور بایستی وضعیت شغلی آنان در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) الزاماً بیکار ثبت شده باشد. لذا ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی مورد نظر در زمان ثبت نام بایستی در صورت لزوم از طریق بنیاد محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و اصلاح آن اقدام نمایند.

۵ .مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نمیباشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر میتواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود ً صرفا باید شغل مشخص شده برای آنان را در این آگهی انتخاب نمایند.

۶ .چنانچه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید و امورایثارگران، در اولویت یا شمول سهمیه مذکور قرار نگیرند، مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یادشده نمیباشند و در صورت انتخاب شغل محل های مذکور توسط داوطلبان ذکر شده، انتخاب آنها کان لم یکن تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

۷ .آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حدنصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط حداکثر سن بهرهمند گردند.

۸ .ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵ درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل(از بین شغل محلهای سهمیه آزاد)، شغل محلهایی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محلها بیش از یک نفر باشد و همچنین جزء مشاغل مشخص شده برای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران نباشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران پنج درصد صرفاً در مشاغلی اعمال میگردد که ظرفیت پذیرش آنها بیش از یک نفر باشد(در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً براساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). این سهمیه نیز قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه مذکور محفوظ خواهد ماند.

تبصره) استخدام سایر ایثارگران خارج از سهمیه ۳۰ درصد از طریق رقابت با سایر داوطلبان انجام خواهد شد.

۳ )پنج درصد سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین ماده ۴۸ قانون پنج درصد سهمیه استخدامی به مشمولین ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی «فرزندان کارکنان شهید، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و آزاده» در همان شهرداری (اعم از شاغل، فوت شده، بازنشسته و یا از کارافتاده) که واجد شرایط عمومی استخدام باشند و آن شغل دارای ظرفیت بیش از یک نفر باشد و همچنین جزء مشاغل مشخص شده برای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران نباشد، تخصیص مییابد.

تبصره: کسب حد نصاب نمره آزمون علمی برای مشمولین این بند الزامی نمیباشد.

ب) سهمیه معلولین: معلولین به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل و برخورداری از توانایی جسمی متناسب با شغل مورد نظر، در صورت کسب نمره حدنصاب قبولی به ترتیب نمره مکتسبه از سه درصد (۳ %) سهمیه قانونی برخوردار میگردند. معلولین مشمول سهمیه ۳ درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته خود، باید در زمان انتخاب شغل محل،(از بین شغل محلهای سهمیه آزاد) شغل محلهایی را انتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز (ظرفیت) آن شغل محلها بیش از یک نفر باشد. در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً براساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت. سهمیه مذکور قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل باقیمانده ظرفیت این سهمیه محفوظ خواهد ماند.

تذکر : معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.

> مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۱۰ تیرماه سال ۱۳۹۸ انجام خواهد شد. داوطلب متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک :

۱ .عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبتنام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس ۴*۳ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد
– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل باشد
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد

تذکر (۱) : اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر (۲) :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر (۳): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطلشده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای استخدامی قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی
۳٫صفحه اول شناسنامه
*۴ .مدرک تحصیلی
*۵٫گواهینامه رانندگی
*۶ .کارت پایان خدمت/معافیت دائم غیرپزشکی(صرفاً جهت آقایان)
۷ .مدارک لازم برای استفاده از سهمیه ایثارگران ۵ درصد و یا معلولین عادی
تذکر(۱) : داوطلب باید تصویر اسکن شده از مدارک ذکر شده در بندهای ۲ تا ۵ را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبتنام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.
– تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد؛
– حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

* تذکر (۲): داوطلبانی که تا آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل گردیده و یا خدمت آنها به پایان خواهد رسید، در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و قرار گرفتن در سقف ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز، در زمان بررسی مدارک داوطلبان، تصویر مدارک مورد نیاز از آنها اخذ خواهد شد. بدیهی است در هر صورت، در زمان بررسی مدارک به همراه داشتن اصل مدارک مورد اشاره ضروری است.

ب) مطالعه شرایط آزمون دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبتنام در آزمون اقدام نمایند.

ج) پرداخت وجه:

متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۵۰۰۰۰۰) پانصدهزار) ریال هزینه ثبتنام در آزمون را به اضافه ۰۰۰,۵ ریال خدمات پیامکی از طریق درگاه الکترونیک، پرداخت نمایند. جهت این امر، کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی، تاریخ انقضا و کد CVV2 مورد نیاز میباشد.

د) شروع فرآیند ثبت نام:

فرآیند ثبتنام در سامانه، در هفت مرحله انجام میپذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.

ه) ویرایش اطلاعات در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، ً حتما میبایست دوباره تمامی ۷ مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون مذکور، از تاریخ ۱۴ مردادماه ۱۳۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتشنشانی در روز جمعه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۸ در مراکز استانها یا حوزهها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبتنام جهت روز آزمون» میباشد که در فرم ثبتنام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط استانداریهای مربوط، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مراحل و نحوه اعلام نتیجه تعیین حد نصاب علمی، اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و آزمون عملی به شرح زیر صورت میپذیرد :

الف) کسب حدنصاب علمی: معرفی داوطلبان جهت شرکت در آزمون عملی و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیههای قانونی و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر میباشد : پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفکیک مواد عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب آزمون، معادل پنجاه درصد(۵۰(% بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با ارزش وزنی چهل درصد(۴۰ (%نمره عمومی و شصت درصد(۶۰ (%نمره تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد. در این مرحله امتیازات و سهمیههای قانونی ذکرشده در بند ۱ ،۲ و ۳ سهمیه ایثارگران محاسبه نمیگردد.

ب) انتخاب و اعلام لیست ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی: انتخاب افراد سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفاً از بین داوطلبینی که حد نصاب لازم را کسب نمودهاند، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ (%نمره عمومی و شصت درصد (۶۰ (%نمره تخصصی افراد به ترتیب نمره فضلی و با در نظر گرفتن امتیازات سهمیه قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.

تذکر: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیههای قانونی و تأیید آن توسط استانداری مربوطه اعلام خواهد شد.

ج) انتخاب و اعلام لیست سه برابر ظرفیت جهت انجام آزمون عملی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی :

انتخاب افراد سه برابر ظرفیت در هر شغل محل(در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام آزمون عملی، صرفاً از بین دارندگان حدنصاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسی و مورد تایید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ (% نمره عمومی و شصت درصد (۶۰ (%نمره تخصصی این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات سهمیه قانونی در هر یک از آزمونهای علمی(عمومی و تخصصی) به تعداد سه برابر ظرفیت در هر شغل محل صورت میگیرد.

د) آزمون عملی مراحل آزمون عملی آتشنشان شامل ارزیابی عمومی و ارزیابی اختصاصی به شرح زیر میباشد :
* ارزیابی عمومی در شش مرحله شامل پرش طول، دو ۹×۴ متر، دو ۴۵ متر، دو ۵۴۰ متر، درازنشست، بارفیکس یا کشش از میله، از داوطلبین به عمل میآید.
* ارزیابی تخصصی در سه مرحله شامل حمل دو عدد خاموشکننده آتش با وزن شش کیلوگرم در مسیر ۵۰×۲ متر، حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر ۵۰ متر مستقیم و حمل نردبان ۳ متری آلومینیومی در مسیر ۴۵ متر مستقیم میباشد.

تذکر ۱: هزینه آزمون عملی صرفاً از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت اخذ خواهد شد و مبلغ آن متعاقباً اعلام میگردد.

ه) معرفی به گزینش انتخاب نهایی داوطلبان بر اساس نتایج آزمون عملی و کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از مجموع ۹۰۰ امتیاز آزمون عملی بر اساس نمرات فضلی آنان با در نظر گرفتن سهمیه امتیازات قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش(نفر اصلی) به گزینش معرفی خواهد شد، که اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام میگردد.

تذکر: در صورت عدم تایید افراد معرفی شده توسط گزینش حداکثر به مدت دو سال پس از تاریخ اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان و در صورت انصراف آنان، حداکثر تا مدت یک سال پس از تاریخ اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان، سایر داوطلبان موضوع این بند به ترتیب نمره فضلی به گزینش معرفی خواهد شد.

تذکرات مهم

۱ .چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود. در این صورت، خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۲ .انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل علمی، عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد.
۳ .استخدام افراد با رعایت سایر قوانین و مقررات به صورت پیمانی میباشد.
۴ .به مدارک ارسالی معادل و همچنین مدارک تحصیلی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری نباشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵ .داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده باشد .
۶ .به دلیل لزوم توجه به احراز توانمندیهای جسمانی شاغلین در حوزه آتشنشانی، داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی میباشند و یا به تشخیص مراجع ذیصلاح توانایی اشتغال در مشاغل عملیاتی آتشنشانی را ندارند، مجاز به انتخاب شغل نمیباشند.
۷ .داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل عملیاتی آتشنشانی، علاوه بر آزمون علمی میبایست در آزمون عملی نیز حائز شرایط لازم شوند.
۸ .افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون می بایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. بدیهی است صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی میباشد.
۹ .با توجه به اینکه، مدارک متقاضیان معرفی شده ۳ برابر پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولین عادی و سابقه اشتغال غیررسمی در شهرداریها یا سازمانهای وابسته(برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، آزمون عملی و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۱۰ .مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از آزمون علمی یا عملی و جذب، محرز شود داوطلب بهاشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.
۱۱ .اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع مربوطه از طریق سامانه اینترنتی اعلام خواهد شد.
۱۲٫پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰روز کاری پس از اعلام رسمی توسط مجری آزمون، نسبت به ارائه مدارک لازم به استانداری مربوطه به منظور تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم ارائه هرگونه درخواست انتقال و ماموریت به سایر شهرداریها و سازمانهای وابسته یا سایر دستگاه های اجرایی اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدرک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

جهت دانلود فایل شرایط احراز مشاغل اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فایل شغل محل های استان خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آتش نشانی در سال ۹۸ اینجا کلیک نمایید

ثبت نام از ۱۰ تیر ماه آغاز خواهد شد

اطلاعیه استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاعیه استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاعیه استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاعیه استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاعیه استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان شغلی متصدی امور بانکی از داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و به تعداد محدود دعوت به همکاری می‌نماید.
داوطلبان محترم واجد شرایط ذیل می‌توانند بمنظور ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون استخدامی، به سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir مراجعه نمایند.

 

شرایط عمومی

۱. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی
۲. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳. عدم وابستگی به گروههای محارب و معاند جمهوری اسلامی ایران
۴. عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
۵. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک
۶. عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۷. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌ها
۸. ارایه کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
تبصره ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشد.
تبصره ۲: بکارگیری دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، درصورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید مراجع پزشکی مورد نظر بانک بلامانع خواهد بود.

 

شرایط اختصاصی

۱. مقاطع تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی : کارشناسی / کارشناسی ارشد
تبصره۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان، می‌بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ باشد.
تبصره۲: صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‏ و کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.
تبصره۳: داوطلبان دارای مدرک دکتری مجاز به شرکت در آزمون نبوده و دانشجویان مقطع دکتری، می‌بایست قبل از بکارگیری در بانک، از ادامه تحصیل انصراف داده و برگه تسویه حساب نهایی با دانشگاه را به بانک، ارائه نمایند.

۲. حداقل معدل:

حداقل معدل جهت شرکت در آزمون برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد  ۱۵ و کارشناسی ۱۴ می‌باشد.
۳. حداکثر سن:
– داوطلبان زن: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۲۸ سـال (متولـدین ۱۳۷۰/۰۴/۰۱ بـه بعـد) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۲ سـال (متولـدین ۱۳۶۶/۰۴/۰۱ بـه بعـد)
– داوطلبان مرد: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۳۰ سـال (متولـدین ۱۳۶۸/۰۴/۰۱ بـه بعـد) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۴ سـال (متولـدین ۱۳۶۴/۰۴/۰۱ بـه بعـد)
تبصره۱: مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان مرد در شرایط سنی فوق لحاظ گردیده است لذا داوطلبان مرد دارای سن بالاتر به هیچ عنوان مجاز به ثبت‌نام در آزمون نمی‌باشند.
۴. استان‌های مورد نیاز:

استانها

آذربایجان شرقی

سیستان و بلوچستان

اردبیل

فارس

اصفهان

قزوین

البرز

کردستان

ایلام

کرمان

بوشهر

کرمانشاه

تهران

گلستان

چهارمحال و بختیاری

گیلان

خراسان جنوبی

لرستان

خراسان رضوی

مازندران

خراسان شمالی

مرکزی

خوزستان

هرمزگان

زنجان

همدان

سمنان


داوطلبان مرد بومی ساکن در تمامی شهرستان‌های استان‌های فوق‌الذکر مجاز به ثبت‌نام در آزمون می‌باشند.
– با توجه به نیاز بانک صرفاً
داوطلبان زن بومی و ساکن در شهرهای مراکز استان‌ها مجاز به ثبت‌نام در آزمون می‌باشند.
– ارزیابی داوطلبان بر اساس استان مورد نیاز خواهد بود و نه بر اساس شهرستان‌های هر استان، لذا داوطلبان برتر هر استان به مصاحبه دعوت خواهند شد.
– پذیرفته‌شدگان متعهد به عدم ارایه تقاضای انتقال به سایر استانها و خدمت در کلیه شهر/ شهرستان‌های استان مورد تقاضا خواهند بود.
– تعیین محل بکارگیری پذیرفته‌شدگان در هر استان صرفاً در اختیار بانک بوده و پذیرفته‌شدگان حق اعتراضی در این رابطه را نخواهند داشت.
– داوطلبانی که یکی از شروط ذیل را دارا باشند جهت شهر مورد تقاضا بومی تلقی می‌شوند:
الف) داوطلب متولد شهر مورد تقاضا بوده و در حال حاضر در آن شهر سکونت داشته باشد.
ب ) داوطلب در ۵ سال اخیر (بصورت پیوسته) در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشد. ( با ارائه سند مالکیت یا اجاره‌نامه معتبر و سایر مدارک معتبری که مورد تأیید بانک باشد)

۵. رشته های تحصیلی مجاز جهت شرکت در آزمون استخدامی :

رشته تحصیلی گرایش
بانکداری کلیه گرایش ها
حسابداری ، حسابرسی
مهندسی مالی / مالی
ریسک و بازار های مالی
مهندسی صنایع / سیستم های اقتصادی و اجتماعی
مدیریت اجرایی / مدیریت امور بانکی/ MBA / مدیریت بازرگانی / مدیریت دولتی / مدیریت صنعتی / مدیریت مالی / مدیریت فناوری اطلاعات/ مدیریت ریسک / مدیریت بازاریابی کلیه گرایش ها
علوم اقتصادی / اقتصاد بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، اقتصاد اسلامی
آمار آمار اجتماعی و اقتصادی/ آمار ریاضی/ آمار بیمه
ریاضی ریاضی کاربردی در کامپیوتر/ ریاضی کاربردی در تحقیق در عملیات/ ریاضیات مالی
مهندسی کامپیوتر نرم افزار / فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات سامانه های شبکه ای/ معماری سازمانی/ شبکه های کامپیوتری/ سیستم های چند رسانه ای/ تجارت الکترونیک/ امنیت اطلاعات
حقوق حقوق خصوصی / حقوق مالی اقتصادی/ حقوق جزا / حقوق تجارت بین‌الملل

– داوطلبان مقطع کارشناسی‌ارشد با رشته حقوق صرفاً در صورت دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

– صرفاً داوطلبان دارای مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

سوالات آزمون
حوزه سوالات تعداد سوالات
هوش و استعداد تحصیلی ۲۰
زبان انگلیسی ۲۰
آشنایی با کامپیوتر (ICDL) ۲۰
ریاضیات و آمار ۲۰
اطلاعات عمومی (حوزه بانکی، اقتصادی، بازارهای مالی و سرمایه و بازاریابی) ۳۰

شرایط قبولی در آزمون

– فرآیند استخدامی در بانک قرض الحسنه مهر ایران، شامل؛ آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه استخدامی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت مطابق دستورالعملها و ضوابط داخلی بانک می‌باشد.
– آزمون کتبی بصورت چهارگزینه‌ای بوده و با احتساب نمره منفی (یک سوم) ارزیابی می‌گردد (نمره منفی شامل پاسخهای نادرست و همچنین انتخاب بیش از یک پاسخ به یک سوال می‌باشد)
– حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی معادل ۵۰ درصد نمره کل خواهد بود..
– داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه‌بندی و حداکثر تا ۲ برابر ظرفیت استخدام هر استان به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد.
– بکارگیری پذیرفته‌شدگان مراحل استخدامی فوق، منوط به ارایه ضمانتنامه بانکی و تعهدنامه محضری می‌باشد.
– بدیهی است در هر زمان از فرایند استخدام یا پس از استخدام پذیرفته‌شدگان مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع و یا مدارک جعلی به بانک ارایه نموده است، بلافاصله از ادامه روند استخدامی جلوگیری یا نسبت به قطع رابطه استخدامی اقدام خواهد شد.
– حوزه امتحانی داوطلبان بر اساس استان مورد تقاضا در هنگام ثبت‌نام تعیین می‌گردد و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون کتبی، در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر خواهد شد.

شرایط ثبت نام

– داوطلبان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از احراز شـرایط اعلام شده اسـتخدام، بمنظـور ثبت‌نام در آزمـون کتبی از ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ لغایت ساعت ۲۴ روز ‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.qmb.ir یا آدرس اینترنتی
qmb.iran-azmoon.ir مراجعه، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت مذکور اقدام و پس از واریز وجه ثبت‌نام به میزان ۵۰۰ هزار ریال از طریـق درگـاه اینترنتـی، کد رهگیری نهایی ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.
– مراحل ثبت‌نام در صورت دریافـت کـد رهگیـری نهـایی تکمیل خواهد شد، لذا داوطلبان محترم در صورت دریافت کد رهگیری نهایی می‌توانند از تکمیل مراحل ثبت‌نام اطمینان حاصل نمایند.
– از داوطلبان محترم تقاضا می‌شود با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت‌نام، صرفاً در صورت احراز تمامی شرایط اعلام شده توسط بانک، نسبت به ثبت‌نام اقـدام نمایند.
– مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده داوطلبان بوده و درصـورت پذیرفته‌شدن هریک از داوطلبان در آزمون کتبی قبل از برگزاری جلسات مصاحبه، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته‌شـدگان در آزمـون اقـدام خواهـد نمـود و چنانچـه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط استخدام نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشد، از ادامه مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
– متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

– کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ در سایت ثبت‌نام در دسترس خواهد بود و داوطلبان می‌بایست نسبت به دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نمایند.
تبصره: داوطلبان می‌بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به کنترل مشخصات فردی خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، مدرک تحصیلی، شماره داوطلبی) و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از طریق قسمت مربوطه در سایت, نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.
بدیهی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
– شروع فرایند برگزاری آزمون کتبی رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ خواهد بود.
– داوطلبان می‌بایست حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع فرایند آزمون در محل برگزاری آزمون درج شده در کارت ورود به جلسه حضور یابند.

منبع: سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

جهت ثبت نام به کافی نت باران واقع در خیابان امام رضا ۷ مراجعه نمایید.

خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)

خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE): به زودی

خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)

خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)

خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)

اینترنت نسل چهارم ثابت

اینترنت نسل ۴ ثابت  TD-LTEدر حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و بهترین گزینه برای تامین بی‌سیم اینترنت منازل و سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و وایمکس تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این سرویس می‌توان به راه‌ اندازی سریع و عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، پهنای باند بسیار بالا، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، امکان خرید بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه، برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته و نیز ارائه مودم با قابلیت جابه‌جایی و امکان دریافت سرویس در تمامی مناطق تحت پوشش در سراسر کشور اشاره کرد.

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید، یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت پرسرعت  نسل ۴ ثابت  TD-LTE (با دامنه سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه)، بهترین گزینه است.

ضریب اشتراک پهنای باند در اینترنت پرسرعت نسل ۴ ثابت TD-LTE، یک به هشت می باشد

نام سرویس حجم دوره(گیگ)  قیمت جدید (تومان)  امکان خرید
 اینترنت ثابت TD_LTE، یک ماهه ۴گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ   ۴    ۱۶,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD_LTE، یک ماهه ۲۰گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ   ۲۰    ۴۹,۹۰۰  ثبت نام و تمدید
  اینترنت ثابت TD-LTE،  سه ماهه ۹گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ   ۹     ۲۹,۹۰۰  ثبت نام و تمدید
  اینترنت ثابت TD-LTE،  سه ماهه ۱۶گیگ با سرعت ۱تا۴۰مگ  ۱۶     ۳۹,۹۰۰  ثبت نام و تمدید
  اینترنت ثابت TD-LTE،  سه ماهه ۶۴ گیگ با سرعت ۱تا۴۰مگ   ۶۴     ۱۴۷,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
اینترنت ثابت TD-LTE، سه ماهه ۱۰۰ گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ ۱۰۰ ۲۳۰.۰۰۰ ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE، یکساله ۵۰۰ گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ ۵۰۰ ۹۷۵.۰۰۰ ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE،  شش ماهه ۳۲گیگ با سرعت ۱تا۴۰مگ    ۳۲     ۷۷,۰۰۰  ثبت نام
 اینترنت ثابت TD-LTE،  شش ماهه ۱۲۸ گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ    ۱۲۸     ۲۸۸,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE،  یکساله ۱۲۸ گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ    ۱۲۸    ۳۸۴,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
  اینترنت ثابت TD-LTE،سه ماهه ۲۴گیگ (با۲۴گیگ شبانه۲تا۸) با سرعت ۱ تا۴۰مگ  ۲۴روزانه+۲۴شبانه     ۶۹,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE، سه ماهه ۴۸گیگ(با۴۸گیگ شبانه۲تا۸) با سرعت ۱ تا۴۰مگ  ۴۸روزانه+۴۸شبانه    ۱۴۴,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD_LTE، شش ماهه ۵۰گیگ(با۲۵گیگ شبانه ۲تا۸صبح) با سرعت ۱ تا۴۰مگ   ۵۰روزانه +۲۵شبانه    ۱۲۴,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD_LTEشش ماهه ۲۰۰ گیگ (با۲۰گیگ شبانه ۲تا۸ صبح) با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ   ۲۰۰روزانه+۲۰شبانه    ۴۰۰,۰۰۰  ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE،یکساله ۶۰گیگ(با۶۰گیگ شبانه۲تا۸) با سرعت ۱ تا۴۰مگ  ۶۰روزانه+۶۰شبانه          ۱۶۰,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
اینترنت ثابت TD-LTE ،شش ماهه ۱۲ گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ ۱۲  ۶۰,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
اینترنت ثابت TD-LTE،دوازده ماهه ۳۰گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ ۳۰ ۹۰,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
اینترنت ثابت TD_LTE، یک ماهه ۱۰گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ ۱۰ ۳۲,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD_LTE، یک ماهه ۳۰گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ  ۳۰ ۷۳,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD_LTE،سه ماهه ۳۰گیگ با سرعت ۱ تا ۴۰ مگ ۳۰ ۸۹,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
 اینترنت ثابت TD-LTE،  شش ماهه ۸۰گیگ با سرعت ۱ تا۴۰مگ ۸۰ ۲۲۴,۰۰۰ ثبت نام و تمدید
گیگ باکس TD-LTE

نام سرویس

حجم دوره ( گیگ)

قیمت ( تومان )

گیگ باکس ۲ گیگ ۴ روزه ۲ ۵.۶۰۰
گیگ باکس ۵ گیگ ۹ روزه ۵ ۱۳.۵۰۰
گیگ باکس ۱۵ گیگ ۷ روزه ۱۵ ۳۳.۰۰۰

 

حجم اضافه TD-LTE
ترافیک (گیگ) ۳ ۱۰ ۲۰ ۱۰۰ ۵۰۰
قیمت (تومان) ۱۰.۵۰۰ ۳۲.۰۰۰ ۶۲.۰۰۰ ۲۸۰.۰۰۰ ۱.۳۵۰.۰۰۰

•    برای خرید سیمکارت و مودم TD_LTE به فروشگاه آنلاین مراجعه نمایید.
•    هزینه‌ی راه‌اندازی و نصب ۱۵.۰۰۰ تومان
•    ۹ درصد مبلغ مالیات ارزش افزوده به سرویس ها اضافه خواهد شد.

جهت مشاهده قرارداد مشتری اینجا کلیک کنید.

مالیات مقطوع عملکرد سال 1397دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی

مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی

 

مالیات مقطوع عملکرد سال 1397دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی

مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی

مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی

مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی باتوجه به مفاد مواد ۱ و ۹۳ قانون مالیات های مستقیم اصلاحی مصوب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ و بنا به اختیار حاصل از تبصره ماده ۱۰۰قانون مذکور و به منظور تکریم مودیان و تسهیل وصول مالیات و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در تعیین مالیات عملکرد سال ۱۳۹۷دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، به شرح ذیل مقرر می گردد:

الف- مشمولین تبصره ماده ۱۰۰:
کلیه خریداران سکه که در سال ۱۳۹۷نسبت به دریافت حداکثر ۲۰۰ سکه از سیستم بانکی اقدام نموده اند مشمول این دستورالعمل بوده

و از نگهداری اسناد و مدارک موضوع قانون صدرالاشاره و تسلیم اظهار نامه مالیاتی معاف  می باشند.

ب- نحوه تعیین مالیات مقطوع و پرداخت آن:
نسبت به خریداران سکه که طی سال ۱۳۹۷سکه خود را دریافت نموده اند:
۱- تا بیست سکه دریافتی مشمول مالیات نمی باشد.
۲- نسبت به مازاد ۲۰ سکه تا میزان ۶۰ سکه به ازای هر سکه ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال مالیات مقطوع.
۳- نسبت به مازاد ۶۰ سکه تا میزان ۱۰۰ سکه به ازای هر سکه ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال مالیات مقطوع.
۴- نسبت به مازاد ۱۰۰ سکه تا میزان ۲۰۰ سکه به ازای هر سکه ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال مالیات مقطوع.

تبصره ۱: مودیان ردیف ۱ بند (ب) فوق نیازی به ثبت نام و تشکیل پرونده مالیاتی نخواهند داشت.
تبصره ۲: مودیان موضوع این دستورالعمل می بایست جهت پرداخت مالیات مربوط به سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور

به نشانی http://tax.gov.ir  مراجعه نمایند.

ج- سایر موارد:
۱- درخصوص مودیانی که امکان پرداخت مالیات مقطوع موضوع این دستورالعمل را به صورت یکجا در خردادماه ۱۳۹۸ ندارند، مالیات مقطوع فوق حداکثر تا

چهار ماه به صورت مساوی تقسیط می گردد.

عدم پرداخت به موقع مالیات و یا در صورت تقسیط، عدم پرداخت اقساط در سر رسیدهای مقرر مشمول جریمه موضوع ماده ۱۹۰ قانون مالیات های

مستقیم از پایان خردادماه ۱۳۹۸ خواهد بود.
۲- چنانچه مودیان مشمول این دستورالعمل نسبت به مالیات تعیین شده صرفا از حیث عدم فروش سکه های دریافتی معترض باشند،

می توانند نسبت به طرح ادعای خود در مراجع دادرسی مالیاتی اقدام و درخواست رسیدگی مجدد نمایند.

۳- اشخاصی که در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۰۰ سکه دریافت نموده اند مشمول این دستورالعمل نبوده و می بایست اظهارنامه مالیاتی

مربوط به این فعالیت را در موعد مقرر قانونی تسلیم نمایند.

ادارات کل امور مالیاتی مکلفند ترتیبی اتخاذ نمایند تا رسیدگی و مطالبه مالیات این اشخاص (اعم از اشخاصی که نسبت

به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی اقدام نموده و همچنین اشخاصی که از تسلیم اظهار نامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی خودداری نموده اند)

حداکثر تا پایان سال جاری انجام گیرد.

۴- صاحبان مشاغلی که حسب سوابق پرونده یا مجوز صادره از سوی مراجع ذیربط به شغل مرتبط با خرید و فروش سکه اشتغال دارند،

مشمول این دستورالعمل نمی باشند و مکلف هستند نسبت به تسلیم اظهار نامه مالیاتی شغلی خود اقدام نمایند.

آیا من مشمول پرداخت مالیات مقطوع سکه می باشم؟

جهت تشخیص اینکه آیا شما مکلف به پرداخت مالیات می باشید یا نه باید ابتدا از ابزار ویژه وضعیت خود را از سیستم استعلام نمایید.

بدین منظور اینجا کلیک نموده و شماره ملی خود را ثبت نمایید. سیستم به شما خواهد گفت که آیا مشمول پرداخت هستید یا خیر؟

من مکلف به پرداخت مالیات می باشم! از کجا شروع کنم؟

چنانچه پس از بررسی شماره ملی سیستم شما را مکلف به پرداخت مالیاتی اعلام کرده است لازم است ابتدا ثبت نام انجام دهید

و سپس اقدام به دریافت قبوض مالیاتی خود نمایید. بدین منظور جهت راهنمایی بیشتر روی لینک پایین صفحه با عنوان نحوه ارسال اظهارنامه

مالیات مقطوع کلیک نمایید.

نکات و سوالات مهم

نحوه ارسال اظهارنامه مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه از بانک مرکزی در سال ۱۳۹۷

منبع: سامانه امور مالیاتی کشور

 

ثبت اظهارنامه مالیاتی الکترونیک اشخاص حقیق و حقوقی بصورت غیر حضوری

جهت هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۱۵۴۳۰۹۵۰۶ تماس حاصل نمایید.

جهت حمایت از ما کلیک نمایید.